Lubię Na Ostro

Na rynku odzieżowym pojawił się nowy gracz. Grupa HEART ON FIRE™ skupiająca takie marki jak PLNY Textylia®, PLNY LALA®, Dziedzic Pruski®, 1991.international® w kooperacji z Abstra™, największym niezależnym producentem video na YouTube,  stworzyła świeżą kolekcję, w której na tle białych i czarnych produktów w roli głównej występuje papryczka chilli.

Moda i jedzenie to dwa aspekty naszego życia, które przenikają się od dawna i wspólnie wiążą się z przyjemnością. Motyw ten stanowi niewyczerpane źródło inspiracji, dlatego gości w modowym menu zarówno wielkich światowych projektantów, jak i rodzimych streewearowych marek.

Pomysł na kolekcję LUBIĘ NA OSTRO pojawił się podczas nagrywania jednego z odcinków popularnego na platformie YouTube show Hajlajt. Kanał znany jest z komentowania codziennych sytuacji z przymrużeniem oka oraz z przeróżnych ekstremalnych wyzwań, z których najpopularniejszymi są testy jedzenia, które były bezpośrednią inspiracja dla kolekcji.

Symbol papryczki pojawia się na bluzie, t-shirtach i czapkach w formie haftu, naszywki lub trójwymiarowego nadruku. Towarzyszy mu dwuznaczny napis LUBIĘ NA OSTRO. Nowa marka spodoba się więc nie tylko miłośnikom ostrych potraw, ale też osobom o wyostrzonym poczuciu humoru.