Coolest Money In The Jungle

„Dzieci, otwieramy zeszyty i piszemy: tak wygląda modelowy Real-Time Marketing!” – Tak mogłoby brzmieć zdanie w szkole Szybkiego Reagowania na Wydarzenia Kulturowe, a Tede miałby tam posadę rektorską.

Jak to się zaczęło?

Wszystkim, którzy w ramach postanowień noworocznych wybrali izolację od świata, wyjaśniamy: kilkanaście dni temu marka H&M opublikowała w sieci zdjęcie czarnoskórego chłopca ubranego w bluzę z napisem COOLEST MONKEY IN THE JUNGLE. Wywołało to falę krytyki i oburzenia. Na tej fali wzniosła się marka PLNY Textylia®, bo podczas gdy specjaliści H&M od wizerunku gorączkowo starali się gasić ten pożar, PLNY® z typową dla siebie błyskotliwością zareagowali akcją COOLEST MONEY.

Rozpoczął ją Tede na swoim instagramowym profilu zapytaniem: szybka decyzja, szara czy czarna? Fani, w demokratycznym głosowaniu, wybrali kolor czarny.

Bluza COOLEST MONEY IN THE JUNGLE w tym właśnie kolorze trafiła do przedsprzedaży, a zamawiający staną się ich szczęśliwymi posiadaczami już w drugim tygodniu lutego.